Prekės aprašymas
100% sintetinė alyva, sukurta ir tinkama dyzeliniams ir benzininiams varikliams.
Sąvybės:
- Alyva tinkama galingiems varikliams su arbe be turbokompresoriais
- Tinkama ypač plačiam automobilių ratui
- Rekomenduojama ir automobiliams, kuriems vis dar galioja gamintojo suteiktas garantinis laikotarpis. Jei atitinka gamintojo keliamus reikalavimus
- Suderinama su katalytiniais konverteriais
ACEA B4 standartas reikalauja, kad alyva pasižymėtų ypatingomis plovimo sąvybėmis. Taip pat alyva turi apsaugoti nuo klampos padidėjimo, kuris sukeliamas tiesioginio įpurškimo varikliuose susidarančių suodžių kiekių. Išimtis atsiranda tik VW grupės dyzeliniams varikliams su purkštukais, kuriems reikalingą VW 505.01 specifikacijos alyva (MOTUL SPECIFIC 505.01 arba MOTUL 8100 X-clean 5W-40).
BMW Longlife-01 gamintojo patvirtinimas nustato ypatingus reikalavimus alyvoms, ypatingai jei kalbama apie BMW gamintojo Valvetronic sistemą. Ši specifikacija apima visus variklius pagamintus nuo 2001 iki 2004 metų. Taip pat ji "dengia" ankstesnę BMW Longlife-98 specifikaciją. Nuo 2004 metų pagamintiems BMW varikliams reikalaujama naudoti BMW Longlife-04 specifikacijos alyvas (pvz. MOTUL SPECIFIC LL-04 5W-40; MOTUL 8100 X-CLEAN+ 5W-30; MOTUL 8100 X-CLEAN 5W-40).
BMW Longlife-01 specifikacijos alyva tinka visiems BMW benzininiams varikliams ne Europos Sąjungos šalyse (Šveicarijoje, Norvegijoje ir Lichtenšteine). Visada naudokites gamintojo rekomendacijomis.
MOTUL 8100 X-Cess 5W40 alyva tinkama BMW koncerno varikliams, pagamintiems iki 2018 metų pabaigos ir reikalaujantiems BMW Longlife-01 specifikacijos. Jeigu gamintojas nurodo BMW Longlife-01 reikalavimą varikliams pagamintiems 2019 ir vėliau - naudoti alyvą MOTUL 8100 X-Cess Gen2 5W40.
GM-OPEL diesel LL B-025 gamintojo patvirtinimas reikalauja alyvos pasižymėti dvejomis esminėmis sąvybėmis: aukštu HTHS lygiu ir drąstiškai sumažintomis pačios alyvos sąnaudomis. MOTUL X-CESS 5W-40 alyva ypač rekomenduojama dyzeliniams OPEL gamintojo varikliams (2,0L ir 2,2L DTI). Tinkama prailgintiems keitimo intervalams. Vadovautis gamintojo rekomendacijomis.
MERCEDES-BENZ MB 229.5 specifikacija pasižymi griežtesniais reikalavimais nei ankstesnė MB 229.3 specifikacija. Ypač kai kalbama apie alyvos ilgaamžiškumą, alyvos plėvelės atsparumą (prailginti keitimo intervalai), ploviklių ir disperesinę galią (pagal ACEA B4) bei kuro ekonomijos lygį (iki 1,7proc lyginant su 15W-40 klampos alyva). MB 229.5 specifikacija taikoma visiems MERCEDES-BENZ benzininiams varikliams, įskaitant AMG (5W-40 klampa), išskyrus SLR. Taip pat dyzeliniams MB varikliams, kuriuose nėra DPF (dyzelino dalelių filtro).
MERCEDES-BENZ MB 226.5 specifikacija yra analogiška MB 229.5 specifikacijai tik taikoma benzininiams MERCEDES-BENZ ir RENAULT/NISSAN bendrai sukurtiems varikliams.
PORSCHE A40 standartas reikalauja alyvos pasižymėti ypatingu atsparumu šlyčiai. Šią specifikaciją turinti alyva yra tinkama visiems PORSCHE gamintojo varikliams, išskyrus Cayenne V6 ir dyzelines variklių versijas (tokioms yra PORSCHE A30 specifikacija - MOTUL X-CLEAN+ 5W-30 alyva).
RENAULT gamintojų sukurti RN0700 ir RN0710 standartai nustato alyvoms ypatingus reikalavimus temperatūriniams atsparumams bei suderinamumui su išmetamųjų dujų perdirbimo sistemomis.
RENAULT RN0700 standarto alyva tinkama visiems RENAULT grupės (Renault, Dacia, Samsung) benzininiams varikliams, išskyrus RENAULT SPORT sportinius variklius. Taip pat šio standarto alyvos turi būti naudojamos dyzeliniuose RENAULT 1,5dCi varikliuose, kuriuose nėra DPF (dyzelino dalelių filtrų), turintiems mažiau nei 100 arklio galių ir rekomenduojamus 20000km arba 1 metų ketimo intervalus.
RENAULT RN0710 standarto alyva turi būti naudojama visiems benzininiams varikliams su turbinomis, taip pat RENAULT SPORT benzininiams varikliams ir dyzeliniams RENAULT grupės gamintojų (Renault, Dacia, Samsung) varikliams be DPF (dyzelino dalelių filtrų). Renault 2,2L dCi dyzeliniams varikliams su DPF (dyzelino dalelių filtrais) naudoti tik RN0710 patvirtinimą turinčią alyvą, negalima naudoti RN0720 alyvos.
FIAT 9.55535-H2, M2, N2 ir Z2 alyvos lygiai reikalauja, kad alyva būtų ACEA A3/B4 standarto ir 5W-40 klampos laipsnio, kad tinkamai teptų didžiąją dalį benzininių ir dyzelinių FIAT, ALFA ROMEO ir LANCIA gamintojų variklius, pagamintus iki 2007 metų Liepos mėnesio. Ypač tinkama dviejų turbinų dyzeliniams varikliams (kai reikalaujama FIAT 9.55535-Z2 patvirtinimo).
PSA koncernas (PEUGEOT & CITROEN) sukurė B71 2296 standartą tam, kad alyva atitiktų ypatingai aukštą terminio stabilumo lygį. Taip pat garantuojamas atsparumas aukštoms temperatūroms, apsauga nuo suodžių ir apnašų susidarymo, o tai užtikrina kad nedidės alyvos klampa. PSA B71 2296 specifikacijos alyva tinkama daugeliui CITROEN ir PEUGEOT gamintojų benzinių ir dyzelinių variklių. Visada rekomenduojame naudotis gamintojo instrukcijomis.
Rekomendacijos:
- Tinkama varikliams varomiems benzinu ar bešviniu benzinu
- Tinkama varikliams varomiems etanoliu, dujomis ar dyzelinu
- Keitimo intervalai pagal gamintojų rekomendacijas ir individualų poreikį
- Gali būti maišoma su sintetinėmis ir mineralinėmis alyvomis
- Prieš naudodami visuomet paskaitykite vartotojo instrukciją ar gamintojo nurodymus
Daugiau informacijos rasite TECHNINIŲ DUOMENŲ LAPE (anglų kalba)
DĖL DIDMENINIŲ PRODUKTŲ KAINŲ KREIPTIS TEL: +370 606 57931 arba motul@tepalubaze.lt